דוכן פלאפל

גרגירי חומוס גרוסים עם כוסברה ופטרוזיליה והרבה שום. פלאפל אמיתי הוא כזה שנעשה מחומרים טבעיים וכמובן - באהבה. כמובן שכדי להשלים את המנה חייבים לשים הכל בפיתה יחד עם ירקות, טחינה קטיפתית ועמבה חמצמצה. הפלאפל שלנו נעשה בדיוק כמו באותו דוכן בשוק או בוטק'ה קטן ברחוב ומביא לכם לאירוע ניחוחות וטעמים אסליים. בנוסף למנת הפלאפל האהובה תוכלו לקבל גם סביח - מנת החציל הנהדרת. באירוע שבו רוצים ליצור חוויה מקורית כדאי לחשוב על דוכן הפלאפל, או אם רוצים לעשות חווית אוכל רחוב, יחד עם דוכני הפיצות או הבורקס. באירוע בו יש הרבה אנשים רעבים דוכן הפלאפל הוא פתרון מעולה בגלל שכל אורח מקבל מנה יפה ומשביעה ויכול להמשיך ולהסתובב מבלי לעצור בדוכן למשך זמן.

להצעת מחיר:
כשר - חלבי / פרווה

המנות בדוכן

פלאפל – כדורי פלאפל חמים וטעימים מוגשים בפיתה יחד עם כרוב, בצל, טחינה ועמבה. מנה ישראלית אמיתית בעלת ותק וטעם ייחודי שאין כמוהו בעולם. הפלאפל הוא המאכל הלאומי שלנו ולכן בכל אירוע שהוא נמצא אנשים יעמדו בתור בשביל מנה מלבבת כזאת.

סביח – חצילים מטוגנים, ביצה קשה, כרוב, בצל, טחינה ועמבה מוגשים בפיתה חמה ומפנקת. חובבי הפלאפל ואוכל הרחוב יאהבו את הסביח כמנה נוספת לצד הפלאפל. מעולה בשביל מי שאיכשהו מאס בפלאפל, הסביח הוא מנה מרעננת, בריאה וטעימה מאוד. החצילים המטוגנים יחד עם הביצה והסלט הם שילוב מנצח.

רוצה הצעת מחיר מהירה?

שאלות נפוצות

אתם עושים גם אירועים גדולים?

חברת "דרים ברי" עושים אירועים גדולים באולמות אירועים, בחוץ ואפילו פסטיבלים. עם ניסיון בתחום מאז 2009 עשינו את כל עגלות המזון בפסטיבלים כמו פסטיבל היין, עיר הנוער, טעם העיר וימי סטודנטים.

למה כדאי לבחור בכם?

סיבות רבות יכולות לשכנע אתכם, אבל העיקריות הן האיכות, השירות והניסיון. האיכות משום שאנו משתמשים רק בחומרים איכותיים וטבעיים ומבטיחים לכם אוכל איכותי בלבד. השירות שלנו ידוע ברבים ותמיד נשרת אתכם בחיוך ובאדיבות, רק קראו את ההמלצות שכתבו עלינו לקוחות מרוצים מהעבר. הניסיון הוא המורה הטוב ביותר ובחברת "דרים ברי" יש לנו ניסיון של המון אירועים מאז 2009.

יש אפשרות לטבעונים?

הפלאפל היא המנה חביבת הטבעונים. אין שום מוצרים בעלי חיים במנה. את הסביח אפשר לקבל גם בלי הביצה וכך לעשות את המנה לטבעונית.

כדאי לשלב עם דוכנים נוספים?

בשביל ליצור חוויה קולינרית של אוכל רחוב כדאי לשלב את הפלאפל עם הדוכן הים תיכוני, שניהם מגישים מנות ישראליות חביבות ביותר על הקהל.

הדוכן מתאים לימי גיבוש?

אין כמו מנה ישראלית אמיתית, כזו המחברת את כל העדות תחת פיתה אחת, בשביל ליצור גיבוש. האהבה של כולנו לפלאפל יוצרת חיבור בינינו ברחוב, כשכולם עומדים לקבל מנה בפיתה, ולכן מתאימה במיוחד לימי גיבוש.

בין לקוחותינו

מתכננים אירוע?

תנו לנו לדאוג לכם!

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה

מחפשים דוכני למזון לאירוע שלכם? לחצו עכשיו ליצירת קשר מהיר