בר מתוקים לחתונה

בר מתוקים לחתונה הופך את כל השמחה למתוקה יותר! הוא דרך נפלאה למשוך תשומת לב ולגרום לחתונה שלכם להיות אירוע שמשאיר טעם טוב. אנו מציעים דוכן מתוקים עם מבחר רב של אופציות מתוקות, איכותיות ומעוצבות אשר יתאימו לאירוע ויעניקו לכל אורח את הקינוח האולטימטיבי.

להצעת מחיר:
כשר - חלבי / פרווה

בר המתוקים עבור החתונה יכול להיות בר וופל בלגי, המציע וופל בלגי פריך, הנעשה במקום מול עיני האורחים, יחד עם תוספות מתוקות כמו סוגי שוקולד שונים, קרמל, ריבת חלב, סוגי אגוזים שונים, כדורי גלידה וסירופים שונים. הגשת הוופל על מקל תעזור לאורחים להמשיך לחגוג עד אור הבוקר עם חיוך. בר הקרפ הצרפתי מתופעל על ידי צוות מיומן, במהירות ועם חיוך. הבלילה טרייה והתוספות הנלוות למריחה, כמו מגוון סוגי שוקולד, אגוזים ופירות טריים יהפכו כל קרפ לחוויה אישית טעימה ומתוקה. בר הצ'ורוס מציע סופגניות פריכות ללא הפסקה, קינוח שכולם ייהנו ממנו, לצד מטבלים שוקולדיים שונים, ריבת חלב ועוד.

בר הגלידה לחתונות מציע שלל גלידות משובחות מסוגים שונים – גלידה איטלקית, אמריקאית, סורבה או על בסיס יוגורט, המוגשות בגביעים שונים באופן מעוצב, עם מספר רב של תוספות צבעוניות. בר היוגורט הטבעי מציע חוויה שיקית, נקייה ומעוצבת עבור האורחים, כאשר היוגורט באיכות גבוהה, מוגש בגביעים מעוצבים, יחד עם פירות, סוגי שוקולד, אגוזים ועוד. בר השייקים ובר הקפה מציעים תוספת טעימה, חמה או קרה, לצד המתוקים. את בר השייקים ניתן לשדרג עם תוספות אלכוהוליות שונות לטובת חתונה שמחה במיוחד.

שדרוג לכל חתונה

בר המתוקים מקורי, מזמין ומעוצב. Dream-berry בעלת ניסיון של שנים רבות ומציעה שירות בפריסה ארצית. Dream-berry מספקת מגוון מתוקים כשרים, כך שיוכלו להשתלב בחתונה בכל אולם או גן אירועים. הצוות המתפעל את העמדות השונות מיומן וישמח את הלקוחות בקינוח עשיר וחיוך רחב. מספר אנשי הצוות המתפעלים את בר המתוקים מחושב לפי גודל החתונה. המתוקים המוצעים מתאימים לכל עונות השנה, כאשר לחתונת קיץ אפשר לשמח את האורחים בגלידה או יוגורט מרענן, ובחתונת חורף בקרפ צרפתי או וופל בלגי חם, פריך ומזמין. ההשקעה במתוקים המוצעים רחבה וכוללת עבודה על חומרי הגלם שעות ספורות לפני האירוע. בר המתוקים ישדרג את החתונה ומגוון הווריאציות והתוספות של המתוקים השונים ייתן מענה לאורח המעוניין בקינוח נטול גלוטן, נטול סוכר, פירותי או עשיר בשוקולד.

בין לקוחותינו

מתכננים אירוע?

תנו לנו לדאוג לכם!

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה
מחפשים דוכני למזון לאירוע שלכם? לחצו עכשיו ליצירת קשר מהיר