הזמנת קינוחים לאולם אירועים

להצעת מחיר:
כשר - חלבי / פרווה

גלידה, בר מתוקים או וופל בלגי? כך תבחרו קינוחים לאירוע

גלידת וניל מפנקת עם פצפוצי שוקולד, שייקים מתוקים עם פירות עונה טריים וקרפ צרפתי טרי וחם ממולא בשוקולד ובננות ועוד מגוון אופציות קיימות! בקיצור – קינוחים לאירועים הם ללא ספק חלק שמשאיר כל אורח בסיום האירוע עם חיוך על הפנים וטעם של עוד.

מבחר הקינוחים והמתוקים הגדול שמציעים אולמי האירועים מקשים על ההחלטה באיזה קינוח לבחור. בפוסט זה ננסה לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבור האירוע שלכם צעד אחרי צעד.

קינוחים לאירועי קיץ

אם האירוע שלכם תופס מקום בחודשי הקיץ החמימים בחודשים יוני עד ספטמבר, סביר להניח שתרצו להעניק פינוק צונן עבור האורחים. באירוע כזה תוכלו לבחור בין גלידה בטעמים ותוספות, לבין יוגורט עם פירות העונה ושייקים צוננים וקרירים במיוחד.

חתונה בקיץ – מלבד עוגת החתונה הענקית עם דמויות החתן והכלה מומלץ לבחור להגיש שייקים מרעננים לאחר המנות העיקריות. מדוע? תוכלו לבחור להוסיף לשייקים גם מעט אלכוהול על מנת להרים את האווירה, לקרר את האורחים ולאפשר להם להמשיך לרקוד עד אור הבוקר. הבחירה בשייקים המלווים בפירות ומטריות קוקטייל יכולים לשדרג את האירוע ולספק תמונות משעשעות לאלבום החתונה, מומלץ לקרוא את המאמר הבא על הוצאות נפוצות בחתונה, שימו לב המאמר באנגלית.

אירוע בר או בת מצווה בקיץ – אירועים מסוג זה כוללים בדרך כלל כמות גדולה של ילדים צעירים שגלידה עם קצפת, סירופ שוקולד, דובדבנים או תוספות אחרות תמיד יעלו חיוך על פניהם. במקרה של אירוע מסוג זה, ללא ספק נחסכת מכם ההתלבטות וגלידה היא הקינוח המושלם לסיום חגיגות בר\ת המצווה.

אירוע עסקי בקיץ – הקינוח המומלץ ביותר לאירוע עסקי המתקיים בקיץ הוא יוגורט. מדוע? קינוח יוגורט מעניק סיומת מתקתקה ומרעננת לאירוע עסקי בין אם מתקיים בשמש הצהריים או בין אם מתקיים בשעות הערב. קינוח היוגורט מוגש בכוס יחד עם פירות העונה וניתן ליהנות ממנו בצורה אלגנטית וללא שבירת הרשמיות.

קינוחים לאירועי חורף

אם האירוע שלכם תופס מקום בחורף סביר להניח שתרצו לבחור בקינוח מחמם שיעזור לאורחים שלכם להסיר את המעילים והשכבות ולהגיע להמשיך להתחמם ברחבת הריקודים. אירועי חורף בדרך כלל מלווים בקינוחים מלאי שוקולד וקצפות כמו וופל בלגי וקרפ צרפתי.

מתחתנים בחורף – אין כמו הניחוח של וופל בלגי טרי עם סירופ מייפל ושוקולד בשביל לסיים אירוע כה מרגש. רגע לפני שהאורחים שלכם לובשים את המעילים, לוקחים את המגנטים וחוזרים לביתם, העניקו להם סיום מתוק וחמים מן האירוע שלכם.

יום הולדת, חינה בר או בת מצווה בחורף – הקינוח המושלם לאירועים אלו המתקיימים בחודשים הקרירים של נובמבר – מרץ הינו קרפ צרפתי. למה קרפ צרפתי? קרפ צרפתי הינו קינוח מפנק ואהוב במיוחד על ילדים. לצד הקרפ צרפתי תוכלו לבחור תוספות מפנקות כמו תותים, קצפת, סוכריות ועוד.

אירועים עסקיים בחורף – במהלך אירועים עסקיים שמתקיימים בחורף רצוי לבחור בקינוח אלגנטי המתאים למבוגרים וכמה שפחות מלכלך. במהלך אירוע שכזה רצוי לבחור בבר מתוקים שכולל עוגיות ופטיפורים שהולכים מעולה לצד הקפה והתה.

פעם שלישית גלידה

חשוב לזכור, לא תמיד חייבים להצמד לקינוח אחד. אם אתם מתחתנים או מקיימים כל אירוע אחר בחורף וממש מתחשק לכם גלידה ביומכם הגדול, הציעו לאורחים שלכם בחירה בין שתי אופציות, או אפילו שלוש. ההיצמדות לקינוחים חמים בחורף היא אינה מחייבת, ותמיד יהיו אורחים שירגישו צורך בקינוח קריר ומרענן לאחר שעות על רחבת הריקודים.

מתי להגיש את הקינוח באירוע?

אל תמהרו להגיש את הקינוח במהרה לאחר סיום המנה העיקרית. לאחר סיום המנה העיקרית תוכלו לתכנן ולהקדיש זמן לריקודים, שירים או הרצאה של אחד המנהלים במידה ומדובר באירוע עסקי.

מנגד, לא תרצו לחכות זמן רב מידי עם הקינוח לשעה מאוחרת, שכן אורחים עם ילדים יאלצו לצאת מוקדם יותר ולא יספיקו ליהנות מן הקינוח.

עבור אורחים רבים הגשת הקינוח מבשרת על סיום האירוע וזמן קצר לאחר הגשת הקינוחים חלק מן האורחים יברכו אתכם לשלום. בעת תכנון האירוע, התייעצו עם צוות מארגני האירוע לגבי הזמן הטוב ביותר להגיש את הקינוחים.

במידה ועדיין לא הצלחתם להחליט, המתינו ליום בו תשבו על תפריט הטעימות, התייעצו עם אמא, אבא ואנשים הקרובים אליכם לקבלת ההחלטה עבור הקינוח שיעניק את הסיום המתוק והמושלם לאירוע שלכם.

 

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם אולמי פאר שמחזיקים במתחמי אירועים בצפון הארץ.

 

מתכננים אירוע? – תנו לנו לדאוג לקינוחים!

לקבלת הצעת מחיר, התקשרו או מלאו את הטופס ליצירת קשר.

 

בין לקוחותינו

מתכננים אירוע?

תנו לנו לדאוג לכם!

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מהירה
מחפשים דוכני למזון לאירוע שלכם? לחצו עכשיו ליצירת קשר מהיר